Як повернути квитки на скасовані рейси: прикладні поради
Опубликованно 24.03.2020 11:10
Ведучий тревел-проекту Нового каналу "У кого більше" Макс Узол розповів, як і за якими правилами можна повернути гроші за скасовані через карантин рейси літаків і поїздів.
Хто як не мандрівники добре розбираються в тонкощах бронювання готелів, квитків на потяги та літаки? Ведучий Нового каналу Макс Узол під час зйомок об'їздив безліч країн Європи, Азії та Африки, і добре знайомий з проблемами під час поїздок закордон.
Спеціально для HOCHU.ua він дав кілька корисних порад про те, як українцям можна повернути гроші за квитки на рейси, які, на жаль, були скасовані через пандемії коронавіруса.
Як повернути гроші за ж/д квиток?
– Якщо ви купили квиток на потяг, а на дату поїздки випав карантин, то можете повернути гроші. В повному обсязі. Понад 300 тисяч людей вже так зробили, – пояснює Макс.
Якщо купували в інтернеті – повертайте через інтернет. Гроші повернуть на карту протягом 30 днів. Якщо брали квиток у касі – там і повертайте. Щоправда, зокрема, в Києві були випадки, що з-за масових повернень квитків у касах просто не було готівки. Тому людям доводилося навідуватися не раз. Але це не страшно. Адже квиток можна повернути протягом місяця від дати поїздки. Це зроблено спеціально, щоб не було черг.
За словами Макса, в колл-центр "Укрзалізниці" поки дзвонити марно – він не працює. Зате можна писати в соцмережах, там як раз додали операторів.
– У мене лежать квитки на Великдень до Львова, і я дуже сподіваюся, що до того часу все вляжеться і карантин не продовжать, – каже ведучий.
Як повернути гроші за квитки?
– Якщо хочете повернути квитки на дати, у період карантину,коли рейси не скасовували, то це доведеться робити за загальними правилами і з величезними штрафами, – каже ведучий. – Тобто, в кращому випадку повернуть мізерну частину вартості. Але якщо авіаперевізник не повідомив про скасування за два тижні, то крім повної вартості квитка він вам повинен ще 250€ компенсації за кожен квиток в залежності від дальності польоту. Відразу скажу, карантин – це форс-мажор. І компенсацію 250€ ніхто виплачувати не буде. Якщо ж ваш рейс припав на дату карантину, то зазвичай авіакомпанія сама інформує пасажира про скасування рейсу і пропонує варіанти, що робити далі.
І ще один важливий момент: якщо при покупці квитка розраховувалися карткою, то і повертати гроші вам будуть на неї. Як і з ж/д квитками, це займе до 30 робочих днів.
– Можна повернути гроші безпосередньо в офісі авіакомпанії, якщо такий у нас є, – радить Макс. – Ось біля офісу МАУ в останні дні постійно черги – все повертають квитки.
Категория: Красота