Собака стала обличчям відомого бренду
Опубликованно 24.02.2018 03:35
Новини шоу бізнесу: Домашній улюбленець став зіркою рекламної кампанії капсульної колекції Versace.
Улюблениця Донателли Версаче джек-рассел тер'єр Одрі гордо представила новинки бренду власниці. Кампанію проілюстрував Рафаель Мантессо, представивши улюбленицю головного дизайнера модного будинку як "енергійного собаку з загостреним почуттям моди". Вона приміряє футболку-оверсайз, носить сумочку і обнюхує гаманець.
Капсульна колекція Versace складається з чоловічих і жіночих футболки, прикрашені Swarovski, металеві брелоки, чохли для документів, сумки, рюкзаки та гаманці. Також в ній є спеціальний випуск сумки One DV, оздоблений металевим квіткою півонії - символом процвітання і вшанування в китайській культурі. Примітно, що сумка з названа честь "моделі" кампанії - The Audrey Edition One DV.
Категория: Мода