Lacoste змінила логотип заради вимираючих тварин


Опубликованно 02.03.2018 13:40

Lacoste змінила логотип заради вимираючих тварин

Новини шоу бізнесу: Таким чином іменитий бренд планує врятувати 10 вимираючих видів, серед яких номаскус, лемури і суматранські тигри.

Як повідомляють Adweek, французька компанія Lacoste випустила лімітовану серію поло, де замість традиційного крокодила на логотипі красуються зникаючі тварини. Таку вельми корисну акцію організували разом з некомерційною організацією Міжнародний союз охорони природи (IUCN).

Всього в продаж надійшло 1775 примірників, що нагадує ту мізерно малу цифру, яка обчислює кількість особин. Поло продаються тільки у флагманських магазинах Lacoste в Європі і США. Кожна річ коштує 150 євро. Всі виручені кошти підуть Міжнародного союзу охорони природи.

На поло також нанесені символи бірманської покрівельної черепахи, східного чорного чубатого гібона, каліфорнійського кондора, саолы, північного тонкотелого лемура, суматранского тигра, совиного папуги, каліфорнійської морської свині, віргінської циклуры і яванського носорога.



Категория: Мода